BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 3 September 2011

1 Syawal

Haiii haii
Aku nak citer pasal ari raya pulak
raya yang paling hebat of cos la 1 Syawal kan
so,aku nak story aktiviti aku  di pagi raya

First of all,bangun kena la awal
nak pakai cantik-cantik baju yang mama buat sendiri
uihh.lawa ker??lawa  gua cakap sama luu!!
xcaya korang tengok nanti

lepastuh aktiviti rasmi/wajib/pasti/mesti kena buat tiap pagi 1 Syawal
*sebenarnya sepanjang masa kena wat nih*
bermaaf-maafan dengan semua orang,dimulakan dengan family sendiri dulu

mama n abah,couple terhebat abad ini

lepas solat raya kami pegi umah jiran-jiran kat taman nie dulu
lepastuh aku pegi umah kawan-kawan yang dah lama xjumpe
Soffi n Yati~rindu korang sangat!

dah petang bawu satu family bertolak balik kampung
sweet sangat kampung aku
dengan sawah padi,cantik gilerr n terasa suasana raya taw!!
lepas tuh ramai-ramai pakat bergambo
huhuhu,lama xjumpe

yang pakai kaler pink tuu adik2 aku yang comey *erk?!?

ni semua baru SEBAHAGIAN sepupu aku,dengan pak cik2 yg encem
*baca dengn jelas yerr,SEBAHAGIAN!!
we are big family
pak cik?muda2 belaka pak cik aku nih
ada yg nak isi borang?kehkehkeh

lepas balik kampung tu balik kampung satu lagi pulak
berapa banyak kampung aku ada daaa~`
haa,yang tadi tuu kampung sebelah abah,ni kampung sebelah mama pulakk
then aku tangkap sorang budak cute!!
tadaaaaa


ni la Syeerah,budak tercomey abad ini ;)

Dah kumpul duit raya cikit-cikit *erkk*balik la umah
sebab esok nak berjalan tempat lain pulokkk
raya sebulan kan!!
dadaaa~

until my next post k!!


kalau suka datang la lagii ;p

0 comments: