BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 3 September 2011

2 Syawal

Assalamualaikom,jumpa lagi kita ek
tadi dah update pasal 1 Syawal kan,ni pasal 2 Syawal pulak

Of cos masih dalam mood raya
n misi mengumpul duit rayo~hehehehe
kali ni bangun leawat cikit,sebab letih berjalan sakan kemarin tuh
kali nie pakai baju cotton pulak,kemarin dah pakai jubah ala-ala Arab gitu
pink kalerr lagi u alls!

Rumah pertama yang kami tuju rumah mak lang aku dekat Perlis
wajib pegi perlis round-round citu tiap kali rayo!
tapi kali nie xder gambo yerr
sebab aku malu laa nak posing-posing berbagai*eceeh!*

Dah tu kami pegi melawat nenek abah akuh
kira tok nek aku la kannn
then balik umah sebab esok tu nak balik kampung abah pulak
ada kenduri n BBQ!!
ni yang aku suka nih
t aku citerr lagi k!

buibui!

p/s : nak promote belog budak bucuk ni ckit!!

kalau suka datang la lagii ;p

0 comments: